Slănic Moldova

Slănic Moldova este unul dintre nenumăratele locuri din România care poate dovedi în mod real că România este inegalabilă.

Am fost de foarte multe ori în această stațiune, mereu mi-a plăcut și sigur voi reveni și anii viitori să mă bucur de aerul curat, vecinătatea munților împăduriți și bunul simț al oamenilor din oraș. Am aflat dintr-un afiș că Slănic Moldova este orașul care se poate lăuda cu că are criminalitate 0 și această siguranță rar întâlnită trebuie apreciată oricând.

DSC_0689DSC_0690

Natura ne dă mereu lecții pe care trebuie să le avem în vedere atunci când vrem să obținem ceea ce ne dorim și pe mine m-a inspirat lupta pentru supraviețuire a  acestor arbori cu stâncile.

Pentru a păstra aceste peisaje este bine să fim atenți să nu le distrugem și să le păstrăm curate putând să le prezentăm tuturor prin încărcarea fotografiilor în aplicația de la pagina a carei link l-am pus mai sus.

Lasă un răspuns

