Ziua fără soare

Astăzi am fost mulțumită încă de dimineață întrucât am văzut că nu mă așteaptă o nouă zi caniculară și prin urmare evitarea ieșirii în oraș. Nu știu câți mai sunt în același asentiment cu mine, dar țin să precizez că în ultimele 2 zile chiar nu mai puteam suporta soarele arzător și căldura lui care mi-a adus anumite dereglări ale sistemului circulator influențându-mi negativ starea de sănătate.

Pentru a prețui așa cum trebuie această zi răcoroasă deja m-am îmbrăcat și voi pleca împreună cu soțul și fetița noastră la o scurtă plimbare care se va termina cu o vizionare a unui film de desene animate la cinematograful Balada să-i fac pe plac Dariei.

Vă doresc să vă bucurați de răcoare !

Lasă un răspuns

