Eu despre Delta Dunării …

Nu am fost în Delta Dunării niciodată, îmi doresc să ajung  și sigur voi ajunge acolo mai ales că am fost în zone mult mai îndepărtate decât Delta. În primul rând vreau să ajung în Deltă deoarece sunt o mare iubitoare a mâncărurilor cu pește și am înțeles că preparate mai bune decât oamenii care locuiesc în Deltă, nu reușește nimeni să gătească fapt pentru care vreau să mă cazez undeva unde să pot interacționa ușor, dar mult cu oamenii zonei.

Aș vrea să reușesc să fiu un mic element al ecoturismului acelei zone, și să am parte de multe experiențe fără a lăsa vreun semn al trecerii mele, tocmai pentru a avea loc să treacă și alții!

Anul acesta sigur nu voi ajunge în Deltă , dar știu că sunt multe persoane care ar putea oricând pleca într-o vacanță și prin acest articol doresc să le propun să meargă în perioada 29 – 31 august, la Tulcea unde  are loc RowmaniaFest – Festivalul Internaţional al Bărcilor cu Vâsle. Ce este acest Festival aflați accesând linkul acesta.

Delta Dunării este o destinație aparte atât pentru România cât și pentru întreaga Europa deoarece:

 – acolo există o Rezervația biosferei Delta Dunării cu vegetație de 3 feluri de trei categorii: acvatica, palustra si de uscat;

– Delta Dunării e locul unde te bucuri de linișteși poți percepe natura în mod direct;

– Delta Dunării e locul în care se mai pot vedea cai sălbatici trăind liber ;

Lasă un răspuns

