Ați făcut gemul ?

Anul acesta am început să simt un pic de ajutor în tot ce înseamnă munca unei femei în gospodărie de la datul cu mătura până la gătitul mâncărurilor.

Pentru că ne așteaptă iarna și va trebui să avem provizii gustoase ne-am gândit să culegem prunele și să le transformăm într-un gem de casă numai bun de pus pe pâine la iarnă. După cules, spălat și scos sâmburii, a urmat punerea la foc până când am fost mulțumiți de rezultat.

Iată și ajutorul meu din bucătărie care mă face să mă simt fericită :

DSC_0731

DSC_0733

Am avut solicitări din partea soțului Vali , să pun niște miez de nucă, dar am decis să las gustul pur al prunelor să guverneze 😀 !

P.S. Nu ne e frică de musafiri la iarnă 😀 , vă așteptăm cu drag !

 

4 gânduri despre &8222;Ați făcut gemul ?&8221;

      1. Uhh, eu am găsit la Kaufland unul, dar e cam micuţ, nu mă ajută prea mult dacă „fac muşchi” la mâna dreaptă.
        Merci de info. Pentru la anul… de-acum, că am cam terminat cu pusul de chestii în borcane.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

