Am făcut bulionul…

Am mai avut un articol laudativ și acesta urmează tema hărniciei în gospodărie. Așadar am făcut bulion de casă. Nu a fost ușor, dar cheltuielile mult mai mici și posibilitatea de a face propriul bulion știind ce conține sunt atuuri care determină femeile gospodine an de an să se pregătească de iarnă.

Așadar am cumpărat roșii din piață și am avut grijă să iau de la o persoană care părea a fi chiar producător dorind astfel să-i răsplătesc după cerință efortul depus. Menționez că nu am negociat prețul întrucât era la nivelul pieții , deși știam că exista posibilitatea de a mai reduce un pic pentru că luam o cantitate mare . Cu roșiile și sticlele în care urma să ajungă bulionul am plecat la țară unde soțul a dat la mașină roșiile tăiate în prealabil de mine și le-am pus la fiert într-un ceaon mare .  Focul a rămas tot în grija lui Vali, dar la amestecat prin bulion până a scăzut cât trebuia a fost ajutat de hărnicuța familiei.

Din nou avem cel mai bun bulion de pe piață și vom folosi și cele 4 sticle rămase de anul trecut 😀 !

Lasă un răspuns

