Gând în gând cu Himalaya

Ajunsă astăzi acasă după o zi la serviciu la Grădiniță am avut surpriza să constat că eu, actuala titulară pentru totdeauna a acestui blog am fost invitată să particip chiar și de la distanță la bucuria aniversării celor 20 de ani de activitate în sprijinul sănătății oamenilor a companiei HIMALAYA !

produse himalaya
produse himalaya

Vestea aniversării a venit printr-un mesaj personalizat pe care l-am apreciat și a fost însoțită de mai multe produse de la Himalaya, produse care m-au bucurat imediat pentru că le cunoșteam pe unele dintre ele întrucât le-am folosit de-a lungul timpului. Prin urmare, Septilin tablete va continua cura pe care a început-o luna trecută fiica mea pentru întărirea imunității

, LIV 52 se va îndrepta către soțul meu Vali să-i mai ajute ficatul fiind un recunoscut hepatoprotector, eu voi folosi cu drag săpunul Neem&Turmeric și pentru iarnă vom păstra dorindu-ne să nu le folosim siropul de tuse Koflet, decongestionantul nazal și chiar Gelul Rumalaya.
Am bonus un stick de memorie care va purta mereu cu mine Himalaya , iar Daria va colora elefănțelul ”HIMY și secretele plantelor” din cartea de colorat cu același nume, carte care a atras-o imediat 😀 !

HIMY elefănțelul
HIMY elefănțelul
Lasă un răspuns

