Cine e Robert Turcescu ?

Vali Crintea

Am un prieten care are o postare fierbinte și pentru un impact mai bun a cerut accesul la blogul meu . Iată postarea musafirului meu pentru care el răspunde 😀  :

Întreb și eu pentru că și el avea aceeași întrebare în direct la postul tv la care lucrează – B1TV chiar în această seară la orele 21:20 cu ocazia confirmării dezvăluirilor pe care le-a făcut și pe site-ul său și anume acelea că a fost, sau  poate mai este ofițer sub acoperire a serviciilor secrete!

 Pe mine această dezvăluire nu m-a lovit deloc în realitatea prezentă, nu mi-a zguduit marea liniștită a emoțiilor actuale și chiar m-ar fi lăsat indiferent dacă nu eram lovit în stil de bumerang.

La ce mă refer ? Mă refer exact la disputa finală înaintea alegerilor pentru președinte din 2009 dintre Geoană și Băsescu, dispută moderată de Turcescu și văzută de mine în direct…

Vezi articol original 175 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

