Airsoft

Vali Crintea

Cred că toți bărbații sunt atrași de arme și sigur acest lucru începe din copilărie când își doresc să aibă pistoale și joacă diferite roluri – polițist, mafiot, paznic etc. Ei bine, astăzi o să vă povestesc despre cea mai recentă dorință a mea. Am în grupul de prieteni câteva persoane care activează într-o comunitate airsoft. Am văzut clipuri filmate de ei și pot spune că mă atrage ideea de a participa la acest joc cu tentă militară desfășurat în compania mai multor oameni, în cadru organizat având ca regulă principală fair-play-ul, corectitudinea și respectul față de efortul și munca celorlalți participanți la joc. Nici nu mi-ar fi greu ținând cont de faptul că am găsit chiar și un magazin online specializat Airsoft  și chiar de la prima accesare am constatat că acest magazin de airsoft oferă doritorilor o bogată gamă de echipament de airsoft precum și replici de airsoft…

Vezi articol original 251 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

