Vreau un iphone 6

Tehnologia este cea care dicteaza realitățile și sigur că orice om și-ar dori să dețină cele mai dezvoltate aparaturi. Am urmărit foarte interesată știrile despre lansarea telefonului iPhone 6 de către Apple și m-am bucurat atunci când am aflat că România se află pe harta lansărilor și cumpărătorii din România au avut posibilitatea de a precomanda telefonul și de a-l primi la fel de repede cum l-au primit și americanii de exemplu imediat după lansarea oficială.
Am un venit care nu mi-ar permite cumpărarea acestui telefon fără să fac sacrificii imense și cu toate că mi-as dori sigur nu-mi voi permite acest telefon , dar concursul găzduit de Cristi imi dovedeste ca magazinul online Quickmobile se gândește și la cei care nu-și permit tehnologie și le ofera șansa de a avea un iphone 6, așa că urmați-mă. Trebuie să știți că în România doar Quickmobile a avut acces să comercializeze aceste telefoane imediat după lansare și acest lucru a pus România pe marea hartă a celor ce își doresc și reușesc să fie în pas cu tehnologia.

Lasă un răspuns

