Parchetul înlocuiește covorul deseori

Se știe faptul că nu mai sunt multe case în care să se regăsească clasicele covoare cu toate că noi am crescut cu ele și acest lucru se datorează tendințelor de modernizare de care dă dovadă societatea românească. Îmi aduc aminte că prin anul 1994 mama a cumparat un celebru ”covor persan” cu o sumă exorbitantă, aproximativ un salariu lunar și ne uitam la el din prag în ”camera bună” de teamă să nu-l stricăm. Adevărul este că acel covor poate fi văzut și acum acasă la mama, calitate nu glumă.

Eu am în tot apartamentul doar parchet și acest fapt este unul benefic deoarece mă ajută la întreținerea curățeniei. Am ales un tip de parchet care se potrivea mai bine și despre care am considerat că va aduce mai multa lumina casei.

Parchetpeviata.ro a ramas fidel viziunii de la inceput de a folosi numai produse ecologice si de calitate, din lemn 100%.

Lasă un răspuns

