Multumesc din suflet

Cu drag și cu plăcere găzduiesc o scrisoare de mulțumire, pentru un produs care ar aduce fericire oricărei femei :
”Luna aceasta Buzzstore ( http://www.buzzstore.ro/ ) impreuna cu cei de la Acasa cu Philips (https://www.facebook.com/acasacuPhilips) mi-au facut o mare bucurie selectandu-ma in Campania de testare pentru statiile de calcat Philips. Din pacate sunt singura vranceanca acceptata in campanie.  Spun din pacate pentru ca mi-as fi dorit ca printre cei 100 sa fiti cati mai multi dintre voi, pentru ca este o experienta deosebita si care merita din plin.
regulament 1deschide coletul philips
In campanie au fost supuse testarii doua modele ale statie de calcat Philips iar eu am primit un Philips PerfectCare Viva GC7035 . Desi am folosit si anterior produse Philips si am fost multumita de ele nu mi-am imaginat ca se pot autodepasi atat de mult. Aceasta statie este absolut fenomenala, pot calca foarte mult si foarte repede, fara sa fiu nevoita sa le sortez in functie de material fiind dotata cu tehnologia OptimalTemp.dorin 2dorin4 Nu conteaza daca incep cu bluze din lana si continui cu rochii de matase, nu mai pierd timpul cu setatul pentru ca statia face aceste setari automat. Sistemul de abur continu împreună cu talpa SteamGlide Plus cresc eficiența călcării deoarece îndeapărtează puternic și rapid orice fel de cută. V-am spus ca poate calca si pe verticala? Acum pot calca camasile sotului direct pe umeras fara sa mai fiu nevoita sa le asez pe masa de calcat in toate pozitiile posibile si imposibile pentru a evita eventualele cute.
Capacitatea rezervorului  de 1,7 l in comparatie cu 50-100 ml cum sunt in general  imi permite sa calc linistita hainele fara sa fiu  nevoita  sa alimentez cu apa in timpul calcatului fapt ce imi ecnomiseste timpul si energia.
In plus ca mamica sunt incantata ca nu trebuie sa stau cu grija cand calc pentru ca atunci cand nu e supravegheata se opreste singura. Sistemul de siguranta este foarte util si in rest pentru ca nu mai risc sa uit cumva fierul de calcat pe blugii cei noia ai fetitei facandu-i o mare „bucurie”. P1330509P1330510
 Iar la bugetul casei aduce economie dat fiind ca este adaptata pentru apa de la robinet si intre noi fie vorba ca tot e vreme de criza, cine mai vrea sa cheltuie banii pe apa distilata?
Are un mod ECO prestabilit de utilizare prin care se economisește energie și este simplu de utilizat. Pe lângă toate acestea, consider că e deosebit pentru că se curăță rapid, în 2 minute prin funcția de detartrare inteligentă.
Ca pret variaza undeva intre 600 – 1000 ron in functie de magazin si ofertele disponibile dar va spun sincer ca isi merita banii pentru ca transforma calcatul dintr-un calvar intr-o placere.
Pentru a vedea statia si componentele ei va pun la dispozitie si un filmulet http://youtu.be/WAhRszBmAus
 O sa termin aceasta mica prezentare prin a multumi celor de la Buzzstore pentru ca mi-au oferit posibilitatea de a ma delecta cu o asa tehnologie minunata, dar si lui Vali pentru ca a avut bunavointa de a-mi gazdui articolul pe blogul sau.
                                                                                    Simona Mihalache”
Lasă un răspuns

