Loc de joacă pentru copii

Numai familiștii știu ce înseamnă apariția unui copil în familie și nu o să mă refer la nenumăratele clipe de bucurie, ci la momentele în care faptul că ai un copil este perceput de către cercul de prieteni un impediment pentru a fi invitat la unele reuniuni. E drept că uneori și mai ales atunci când copilul este bebeluș este chiar greu să te pui să-i iei cu tine, dar când deja merge singur, ba mai și vorbește – chiar nu mai văd impedimente. Cu toate acestea când participam la organizarea unor reuniuni a cercului de cunoștiințe se întâmpla să aud pe câte unu* : – Pe X nu-l chemăm că are copil !

O perioadă, cât a fost Daria mică am lipsit de la unele petreceri, dar acum nu văd de ce să nu pot lua copilul cu mine oriunde și-mi pare rău că mare parte din localurile publice nu conștientizează faptul că ponderea adulților cu copii este destul de mare și că pot investi pentru atragerea acestei categorii tocmai prin oferirea de locuri de joaca pentru copii. Nemulțumit de oferta din Mun. Focșani, am fost curios și am extins căutările și astfel am găsit un loc minunat la București, un loc gândit nu ca o anexă la spațiul destinat adulților, ci ca o locație clar dedicată copiilor și menită să-i poarte pe aceștia într-o lume a veseliei specifică micuților. Un loc destinat petrecerilor copiilor și construit ca un castel al tuturor jocurilor, pe 4 niveluri unde copilul poate deveni orice personaj își dorește. Într-un astfel de loc părinții devin tolerați în lumea de vis a copiilor!

Astfel de locuri de joacă pentru copii aștept să se construiască și în Focșani pentru că după ce am văzut fotografiile de pe site-ul de prezentare , parcă-mi vine să dau o fugă până la București mai ales că adresa este:  Ambasad’Or Play – Str. Aromei, nr. 96, sector 2, Bucuresti .

Lasă un răspuns

