Blogger pentru Vegeta!

Nu am ce face și trebuie să o mai spun o dată faptul că în familia mea eu sunt singura care am activități specifice pregătirii felurilor de mâncare întrucât soțul meu abia dacă-și încălzește mâncarea 😀 !

De multe ori în ajutorul meu vine VEGETA să dea un plus de savoare mâncării pregătite. Acum am aflat că Vegeta caută un blogger care să fie Blogger Oficial Vegeta și trebuie să recunosc că mi-ar prinde bine o asemenea titulatură mai ales că suma de 550 euro  este mai mult decât atractivă.

Dar până la bani cred că dobândirea acestui statut o să mă ajute să pot prezenta felurile de mâncare pe care le voi găti folosind VEGETA.

Lasă un răspuns

