Persil Power MIX – Caps e util !

Sunt gospodina casei și mă mândresc cu acest lucru mai ales că nu aș putea să am în gospodărie alt rol decât unul activ. Mă implic în toate treburile atâtea câte sunt ele în viața cotidiană trăită la bloc și cu unele evadări bilunare la casa părintească de la țară. Trebuie să recunosc însă că în ziua de astăzi gospodinele sunt foarte mult ajutate de tehnologie comparativ cu gospodinele anilor tinereții mamei mele, anilor de comunism lipsiți de aparatură electrocasnică- fier de călcat, mașină de spălat rufe- vase, frigidere și aragaze performante, cuptoare cu microunde sau aparate de făcut pâine în casă.Print

Așa cum lesne se poate deduce, spălatul rufelor în gospodăria mea este o activitate pe care doar eu o execut și chiar îmi place mai ales că am mașină de spălat și această tehnologie chiar mă ajută. În ceea ce privește detergentul folosit am detergent pudră de la început și am fost reticentă la schimbări sau testări a diferitelor produse. Totuși o campanie foarte bună de promovare susținută de Persil, prin intermediul BuzzStore m-a pus față în față cu noul detergent Persil POWER MIX-Caps. Un produs care reunește într-o capsulă atât detergent  gel cât și pudră pentru ca prin proprietățile fiecarui tip de detergent să acopere și să combată tot genul de murdării.DSC_2457 Prin urmare am lăsat deoparte reticența și am pus la treabă inovația Persil descoperind că acest mix este foarte eficient și a îndepărtat petele de grăsime precum și petele foarte închise ( de vin roșu – recunosc 😀 ), a curățat profund materialul rufelor spălate. La final am putut să mă bucur de rufe cu adevărat curate, iar diferitele culori ale hainelor parcă erau reîmprospătate mai ales că miroseau foarte intens. Am testat mai multe tipuri de haine murdare și am scăpat chiar și de petele uscate motiv pentru care la fiecare spălare încrederea în Persil Power Mix Caps a crescut destul de mult încât să ofer capsule și vecinelor mele și unor prietene.DSC_2461 (2)DSC_2464

Părerea mea este că această inovație de la Persil este un bun produs, dar vă atrag atenția că o capsulă este pentru maxim 4 kg de rufe care nu prezintă un grad prea mare de murdărire. Pentru că majoritatea mașinilor de spălat au 5-6 kg sfatul meu și al producătorului este să folosiți 2 capsule pentru rezultate cu adevărat impresionante. Utilizarea acestor capsule este foarte facilă, ele se pun în cuvă ( nu în sertar )și peste ele se pun rufele. NU trebuiesc puse între haine și să nu căutați la final ambalajul detergentului deoarece nu-l veti găsi, el se dezintegrează!11148325_842425865793759_967932775499026324_n

Rezultatele bune obținute de mine mi-au fost confirmate și de prietenele mele și-mi dă dreptul să vă recomand măcar să testați acest produs urmând ca decizia finală să vă aparțină după ce veți avea termen real de comparație.

Lasă un răspuns

