Aur lichid și pentru doamne !

Sunt sigură că știați despre cel mai recent sortiment de bere lansat de BECK’s, respectiv BECK’S GOLD !  Eu m-am alăturat Blogalinitiative pentru promovarea acestui sortiment  pentru că mi-a plăcut foarte mult campania proprie de promovare Beck’s Gold prin care s-a reușit comparația efectului berii asupra oamenilor  cu efectul provocat de  un concert live în lift ( Cine spune că nu e posibil ? :D) ! Ideea este foarte tare, iar reacțiile ”transportaților” sunt la înălțime:

Eu chiar m-am bucurat de această nouă apariție! De ce ? M-am bucurat pentru că femeile consumă bere, iar eu nu sunt pe linia aceasta diferită și recunosc că îmi face plăcere să consum o bere rece pe timpul verii, precum și atunci când berea este ” cerută” de felul de mâncare servit. Normal că nu am cum să compar cantitativ berea consumată de mine cu cea consumată de către soțul meu, însă la capitolul bere țin să spun că   eu am un avantaj indubitabil:

Prefer calitatea și nu cantitatea !

aur lichid
aur lichid

Nu spun că bărbații nu consumă bere de calitate, ci doar vreau să mă laud pe mine prin prisma acestui obicei căruia i-am ”atașat” un obicei și mai demn de urmat :

Sortimentele nou apărute de bere le ”verific” imediat 😀 !

Pentru a reveni la campania oficială de promovare, pot să vă spun că pentru mine prima oară când am servit BECK’S GOLD la o terasă în Focșani efectul chiar a fost de a mă ”trezi”. Pentru acest motiv aș caracteriza campania Beck’s Gold : ”MĂ VREAU FRESH!” A fost prima dată când am reușit să beau o bere întreagă și mă refer strict la berile alcoolizate. Din acest motiv aduc felicitări sincere celui care s-a gândit la alcoolemia de 4% parcă destinată femeilor sensibile ca mine 😀 ! Cu toate acestea să știți că gustul ușor amărui cu iz de cereale și spuma care se formează când e turnată în pahare au fost apreciate și de bărbați întrucât am văzut și la alte mese Beck’s Gold. Privitor la aspect să știți că sticla transparentă mi-a plăcut într-cât mi-a descoperit de la început, imediat ce am șters condensul, aurul lichid !

Sunt sigură că Beck’s Gold la doză are același gust precum am constatat că are la sticlă, dar pentru a mă convinge o să cumpăr și răcesc la domiciliu în vederea consumului 2 doze achiziționate din magazin pentru că pe la terase patronii cam ” taxează” noutățile !

Să știți că orice e posibil, iar Beck’s a pornit și o campanie – aplicația ”Cine spune că”- prin care ne invită să fim mai creativi și mai fresh, urmând ca Beck’s să îndeplinească creativitatea supremă 😀 !

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s