Rexona – protecție totală și profesională împotriva transpirației

Cu mare bucurie constat că Rexona s-a uitat către comunitatea Blogalinitiative și a decis să provoace bloggerii să-și expună activitățile obișnuite ale unei zile pentru a se stabili dacă e nevoie sau nu de produse cu protecție eficientă împotriva transpirației. Răspunsul din start este acela că fără astfel de produse ar fi foarte greu. În ceea ce mă privește orice parte a zilei dacă o analizez constat că este petrecută în simbioză cu produsele Rexona. Personal folosesc produsele Rexona din adolescență și am posibilitatea să compar orice inovație în acest domeniu și chiar așa am făcut și în momentul în care au fost lansate produsele cu tehnologia MotionSense. Am simțit diferența în sensul pozitiv și am rămas mai atrasă de acest brand fiindu-mi greu să încerc și altceva mai ales că nu aveam motive.

Pentru cei care nu știu o să vă spun că această tehnologie inovativă – MotionSense este o noutate mondială, Rexona producând  primul antiperspirant din lume care conține microcapsule activate de mișcare și care asigură protecție eficientă și senzație de prospețime pe parcursul întregii zile.

Detalii explicite referitoare la funcționarea acestei inovații sunt cuprinse în infografic :

Rexona_infografic-586x800Nu numai vara oamenii transpiră, orice activitate aduce transpirație și e bine să beneficiem de protecție maximă și de un parfum plăcut indiferent că ne aflăm pe terenul de tenis, la o cursă cu bicicleta, pe terenul de alergare , sau că pur și simplu avem un somn agitat.

Pentru că este vară și am o maaaaare vacanță, nu pot sta departe de mișcare și exceptând activitățile normale pentru orice gospodină, activități de rutină – făcutul paturilor , datul cu mătura , stergerea prafului prin camere (  datul cu aspiratorul  și bătutul covoarelor  revine soțului meu , SÂC ) , pregătirea meselor, eu am parte și de mișcare sportivă pe care cu drag încerc să o fac în familie:

DSC_2791DSC_2579DSC_2586Astfel îi fac educatia fetei conștientizând-o că : REXONA NU TE LASĂ LA GREU- pentru un viitor sigur și parfumat !

Lasă un răspuns

