Bercul altuia …

Berc = (Despre animale) Cu coada scurtă sau scurtată; fără coadă – conform dexonline.

Și acum revin la tema discuției: un grup de 4 indivizi,brăileni beți și needucați s-au gândit să fie vedete și cum nu aveau cu ce ieși în evidență au pus la cale o ceremonie de scurtare a cozii unui odârlit de câine pe care-l aveau prin curte printre butoaiele de vin probabil. Normal că prostia a mers până la capăt și au filmat acțiunea după care au folosit rețeaua facebook pentru a-și arăta inteligența.

Filmarea a devenit virală și apoi a fost preluată de emisiunile de tv de la ora 16-17-18 la penibilul de Măruță, la Simona Gherghe și cine știe pe unde a mai ajuns. În emisiunile respective pe care le-am văzut în ”pasul telecomenzii” erau și mulți invitati care erau foc și pară pentru acest tratament crunt aplicat patrupedului.  Unii dintre agresori au participat la emisiune prin transmisiune în direct și plângeau, regretau ce au facut și chiar i-am crezut că au fost victimele propriei prostii și a obiceiului împământenit la români și anume acela de a tăia coada câinelui din curte să-l facă să fie rău 😀 ! Eu știam că bunicul ardea în cerul gurii cățelușii pe același considerent, dar asta-i altă absurditate și bine că nu s-a filmat 😀 !

Problema mea nu este cu cei 4 inculti, eu am am o problemă cu oamenii instruiți, cu formatorii de opinie care răcneau prin studiouri și cereau pușcărie cu executare pentru relele tratamente aduse animalelor, dar uitau că ei în propriile curți au câini de rasă care au cozile tăiate. Până la urmă și-au amintit, dar au spus că scurtarea cozii s-a făcut la doctor și este legală ! Mă lași ????

Adică doctorul are derogare să taie membrul câinelui cu toate că nu o face în scopul unui act medical necesar ci doar pentru frumusețea rasei ?

Ipocriți, bogați și infatuați , asta sunteți, măi îmbuibaților !

Un om care știe cât iubește animalele și nu le face să sufere nici pentru frumusețe , nici din distracție este un om care are câini …… de pluș ! Și pot să vă spun că-l am de 14 ani și zici că-i nou !

DSC_2889

Lasă un răspuns

