Lovește și fugi ….

Vrem sau nu facem parte din traficul rutier aglomerat al orașului Focșani și căutăm mereu locuri de parcare cât mai aproape de destinație. Ne amăgim cu certitudinea faptului că în alte orașe șoferii stau la volan înaintând cu viteza melcului chiar și 2 ore zilnic și acest lucru ne face să fim mulțumiți de condițiile mioritice ale acestui oraș care nu a vrut să crească în acești 25 de ani de democrație și dezvoltare modernă.

În urmă cu 2 zile am fost la Piața Mare să-mi fac obișnuitele cumpărături și tocmai pentru a evita aglomerația și eventualele neplăceri am parcat în spatele unor blocuri, așa cum fac mereu fără să mă gândesc că am mult de mers cu sacoșele. În plus oricum nu pierd mult timp prin piață deoarece știu exact ce am de cumpărat și revin la mașină pentru a mă dedica altor activități și de ce nu , pentru a lăsa loc altor mușterii.

De această dată am avut surpriza să constat la revenirea la mașină că aceasta purta pe partea dreapta spate pe portieră și aripă urmele vopselei albe a altui autoturism condus fără orientare de un șofer neatent. Nu pot spune că nu se poate întâmpla oricui și de aceea nu-l jignesc pe șofer pentru alăturarea nepermis de mare a autoturismelor noastre , dar am dreptul să-l cataloghez ca fiind un nesimțit, un idiot, un  nevertebrat, o bălărie pentru faptul că a plecat ca un laș fără să lase un bilet prin care să-și ceară scuze – dacă nu să activeze asigurarea pentru a-mi repara stricăciunea.

DSC_2886DSC_2887

DSC_2888

Lasă un răspuns

