Experiența Tartino !

Sunt o buzz-eriță și mă mândresc cu acest lucru mai ales că am voie să-mi exprim părerea cinstită despre produsele pe care le testez. Așa cum BUZZSTORE precizează , feed-back-ul nu este obligatoriu pozitiv  și trebuie să cuprindă păreri reale despre produse, păreri care pot ajuta oamenii să aleagă acele produse în cadrul propriilor cumpărături și pot determina producătorii să îmbunătățească anumite aspecte ale produselor.

Ghidată de acest principiu am decis să mă înscriu la campania BUZZTARTINO și am fost selectată să testez cele mai noi sortimente de brânză tartinabilă Hochland- Roșii, Spanac, Natur, iar după validare, produsele au venit imediat .

DSC_2913Noi, familia mea, cunoșteam calitatea superioară a produselor Hochland, dar trebuie să recunosc faptul că brânza tartinabilă nu o testasem așa că imediat ne-am pus pe testat.

12111925_918516988184646_6729494817393835437_nToată familia a fost încântată de calitatea brânzei tartinabile, de aromele savuroase necesare unei gustări rapide și nu ne-a luat mult timp până am terminat produsele primite spre testare , după care am dat fuga la magazin să păstrăm tradiția bunului gust. Pentru că suntem la ora adevărului  o să vă spun faptul că fiica mea Daria de 5 ani a apreciat gustul NATUR, soțul gustul NATUR și SPANAC, iar eu am agreeat sortimentul  ROȘII.

În ceea ce privește formatul inovator i-am găsit atât puncte pozitive cât și negative:

  • pozitiv   – faptul că brânza iese din recipient cu model este benefic unei așezări artistice pe felia de pâine
  • negativ  –  brânza iese cam greu din tub și parcă ai senzația când se termină tubul că tot a mai rămas un pic de brânză mult dorită care nu poate fi extrasă

Totuși ceea ce contează ete gustul , iar gustului nu i-am găsit niciun  reproș , iar acest fapt mă îndreptățește să vă îndrum să consumați brânza tartinabilă de la Hochaland mai ales dacă aveți un copil care la micul dejun mănâncă cu mai mare tragere de inimă dacă areparte de activitate artistică în pregătirea mesei.

12278888_925840134118998_686664929877832992_n

Un gând despre &8222;Experiența Tartino !&8221;

Lasă un răspuns

