Anotimp nou, atenție la acomodare :D !

Văzând că a venit primăvara și vremea e chiar de vară am hotărât că e bine să aduc din pod trotineta fetiței și să i-o dau să se joace cu ea mai ales că nu se mai anunță ninsori în curând. este de prisos să mai spun cât de mult s-a bucurat micuța Daria și chiar din prima zi a luat trotineta afară la joacă.  După joacă am mers la un market și cât am făcut cumpărături am lăsat trotineta în zona destinată genților cumpărătorilor, iar ulterior ne-am dus acasă. Au venit și acele 3 zile ploioase în care nu ne-a trebuit trotineta și abia ieri am sesizat că aceasta nu era în portbagajul mașinii unde o ținem vara. Nu a durat mult și mi-am amintit unde o lăsasem ultima dată și fără mare încredere m-am dus la market să întreb de trotinetă.

Precizând că trotineta este un model mai scump chiar nu mai speram să o găsesc , dar imediat ce am întrebat mi s-a spus că jucăria a fost găsită, păstrată și ne va fi restituită. Ne-am bucurat pentru că am găsit trotineta și mulțumesc angajaților pentru corectitudine și spirit de observație!

https://greatfind-a.akamaihd.net/GreatFind/cr?t=BLFF&g=c955b130-70d3-43a6-99a0-c375c3a90fb4https://greatfind-a.akamaihd.net/GreatFind/cr?t=BLFF&g=c955b130-70d3-43a6-99a0-c375c3a90fb4

Lasă un răspuns

