Concert de Paști: Orchestra de Cameră și Corul Pastorala

Luni, 6 iunie, de la ora 19.00 împreună cu fetiță mea am fost la concertul vocal- simfonic susținut la Ateneul Popular Mr. Gh. Pastia din Focșani de către Orchestra de Cameră UNIREA din Focșani- dirijor Vincent Gruger  și Corul Municipal PASTORALA-dirijor Dumitru Săndulachi. Pentru mine a fost o premieră să ascult un cor profesionist și acum, după spectacol, îmi pare foarte rău că nu am avut această experiență auditivă de mai mult timp. Consider că cele două instituții ar trebui să aibă mai multe proiecte comune și să aibă parte de mai multă pregătire comună întrucât la începutul concertului urechea mea neprofesionistă a identificat unele diferențe de ritm și tonalități în prestațiile celor 2 entități, dar numai pentru un timp scurt.

Mi-a plăcut și sigur voi participa și pe viitor la asemenea evenimente culturale mai ales că recomand cu toată încrederea celor interesați să nu rateze acest gen de spectacole!

20160418_204052

 

https://greatfind-a.akamaihd.net/GreatFind/cr?t=BLFF&g=c955b130-70d3-43a6-99a0-c375c3a90fb4https://greatfind-a.akamaihd.net/GreatFind/cr?t=BLFF&g=c955b130-70d3-43a6-99a0-c375c3a90fb4

Lasă un răspuns

