The Hangover 2009 review

Astăzi fiind zi liberă la serviciu m-am axat pe munca prin casă și am început cu ștergerea prafului și aspiratul. Nu o să insist pe această activitate deoarece este cunoscută de toate gospodinele și chi de bărbați. Bineînțeles că mă refer la bărbații, puțini ca număr :D, care-și ajută partenerele. După treabă și masa de prânz am stabilit să privim în familie un film și am ales ” The Hangover” -2009 tradus la noi ”Marea Mahmureală”! Am ales acest film întrucât doream o comedie și cu toate că este un film vechi de peste 8 ani noi nu văzusem niciunul din cele 3 filme ale seriei.

the-hangover

Am tras jaluzelele, am făcut conexiunea laptopului cu sistemul audio, am adus cele 3 pungi cu semințe și ne-am așezat comod pe canapeaua extinsă. Normal că am urmat recomandarea ca filmul să nu fie văzut de persoane sub 15 ani și am trimis-o pe daria în camera ei unde s-a jucat foarte frumos și la final ne-a adus câte o felicitare personalizată meșterită de ea. Filmul intră în subiect de la început și a reușit să mă țină captiv stării de bine până la final. Am urmărit cu plăcere acțiunea și i-am însoțit pe cei 4 prieteni, (Doug, Stu, Alan, Phil) pe parcursul întregii lor aventuri de reconstruire a ultimelor 12 ore șterse din memoriile lor prin puterea unui drog. Cei patru prieteni plecaseră tocmai în Las Vegas pentru petrecerea burlacilor în cinstea lui Doug pe care în 2 zile îl aștepta momentul nunții. Dorind să petreacă, dar să nu mai spună nimănui ceea ce au făcut în Vegas au ajuns să nu știe nici ei ce au făcut și să se chinuie să afle. Filmul este pigmentat cu faze amuzante, replici hazlii, întâmplări care de care mai comice. Nu vă spun decât că după noaptea de beție numărul prietenilor prezenți în apartament era de 3 în loc de 4, în baie era un tigru, în dulap un bebeluș de 6 luni. Acesta este punctul de la care începe cursa de refacere a traseului distracției și de găsire a lui Doug cel care lipsea din apartament. Viețile private ale celor 4 prieteni se regăsesc cu siguranță în multe cupluri :D.

Având 1 premiu și încă o nominalizare la Globul de Aur și prezent în lista preferințelor criticilor la toate festivalurile de acest gen, recomandat și de nota 7,8 pe IMDB, consider că The Hangover este un film bun pentru o 100 de minute de bună dispoziție. Eu sigur voi vedea și următoarele 2 filme ale seriei, dar o să vă anunț la timpul potrivit.

Vizionare plăcută !

Anunțuri

Lasă un răspuns