Albirea dinților la domiciliu!

Cred că sunteți de acord cu mine când spun că dinții pot reprezenta o carte de vizită pentru o persoană. Mulți ne ghidăm după prima impresie în relațiile cu alte persoane. Chiar dacă nu punem accent prea mare pe prima impresie și avem , așa cum e normal, răbdarea de a descoperi omul din fața noastră este imposibil ca atunci când te întâlnești cu cineva să nu te uiți, să nu observi ceva. Este imposibil în primul rând pentru că evitarea contactului vizual e o dovadă clară de indiferență, de lipsă de civilizație și chiar un comportament jignitor. Unele persoane când întâlnesc pe cineva se uită la ochi, la manichiură, la expresivitatea feței, la sâni, la picioare etc. , eu mă uit la dinți. Pentru mine o dantură perfectă este un atu în interacțiunea cu alte persoane. Din păcate multe persoane nu acordă actenție acestui asppect și mă deranjează atunci când văd persoane cu dantură bună, liniară, dar nepusă în valoare suficient.
Eu am norocul să am o dantură sănătoasă, liniară și o îngrijesc corespunzător pentru a dăinui cât mai mult. Nu o să scriu despre cum se îngrijește dantura, dar o să vă spun experiența mea cu KIT-ul de albire IWHITE. În primul rând trebuie să recunosc că până să primesc produsele pentru testare în cadrul campaniei #buzziwhite2instant de la BuzzStore nu cumpărasem.
Am primit o pastă de dinți, o apă de gură și un kit cu 10 benzi de albire și 5 broșuri informative având cupoane de 20% reducere pentru produsele IWhite.

Pasta de dinți și apa de gură sunt produse care se folosesc la fel ca alte produse din această categorie.Principala diferență constă în acțiunea lor și anume faptul că au o putere mai mare de curățare atacând petele de pe dinți în profunzime îndepărtându-le și stopând apariția plăcii dentare, apa de gură îmbrăcând dinții cu blue covarină care are efect de albire. Kit-ul iWhite Instant 2 este format din 10 benzi umplute cu un gel activ cu rol de acțiune locală și albire a dinților. Benzile sunt din silicon au forma danturii și se aplică atât superior cât și pe dantura inferioară. Gelul este special și NU CONȚINE PEROXID DE HIDROGEN (apă oxigenată), iar aplicarea trebuie să se facă timp de 20 de minute. Metoda nu este invazivă, ci chiar constructivă deoarece prin acțiunea calciului din compoziția gelului întărește smalțul dinților și îl reface. Este indicată aplicarea pentru 5 zile consecutive și există indicații stricte pentru persoanele care au lucrări dentare, acestea fiind accesibile în pliantul de utilizare a produsului.

Eu am încercat să exemplific printr-un mic video cum se folosește Kit-ul și aș mai adăuga faptul că e bine ca prima dată să se aplice banda pe dantura inferioară și apoi pe cea superioară. Să știți că gelul nu trebuie înghițit. În benzile siliconice este o cantitate destul de însemnată de gel.
Eu sunt mulțumită de rezultatele utilizării acestui kit de albire a dinților și mai ales pentru că poate fi utilizat la domiciliu cred că este indicat să fie o soluție pentru orice persoană care dorește să obțină nuanțe mai strălucitoare , mai albe a dinților!
ATENȚIE! Indicațiile privitoare la evitarea alimentelor care pătează dantura (sucuri, băuturi alcoolice colorate- vin roșu, cafea, sucuri acidulate și colorate etc) rămân valabile iar eu țin mereu cont de acest aspect.
Să zâmbim încrezător, să zâmbim alb și strălucitor!

Lasă un răspuns

