Beko-innovachef !

Accesul meu in bucatarie , dupa cum am mai spus este conditionat total de nevoia de a manca ! Nu-mi place sa gatesc , dar nici la mancare nu ridic pretenţii exagerate. Campania blogalinitiative încearca sa ma determine să vad bucataria ca pe un loc unde ma  pot desfasura artistic, unde pot sa produc eu ceva care sa ma bucure pe mine dar si pe altii !

    Neavand nimic altceva azi de facut am redeschis site-ul  beko-innovachef în cautarea unor feluri de mancare usor de facut sau chiar a unora mai grele , ar care ar trebui sa ma convinga prin aspectul final!

          Am zis sa incep timid , de jos in sus pe scara greutatii de preparare a felurilor de mancare si am ales sa fac iaurt de casa ! Am inceput bine, am cumparat laptele, l-am pus la fiert ca am si oala si aragaz după care m-am aşezat tot in fata calculatorului sa folosesc timpul cat fierbe laptele cautand urmatorul fel de mancare ! Un miros de fum m-a trezit din visarea in care ma aruncasera fotografiile preparatelor de pe site şi ducându-mă la bucatarie am fost impresionat de modul in care laptele pus la fiert sporise! Imi acoperise si aragazul , mi-a stins şi focul ! De-ar creste asa si banii mi-as pune portofelul la fiert !

          Cu acest articol m-am alaturat campaniei Blogchef.ro – Gatim ce poftesti!, in care Andreea Patrascu, Cetin Ametcea, Sebastian Bargau si Radu Bazavan se lupta pentru titlul de „Blogchef”, powered by BEKO

Lasă un comentariu