Eu în bucătărie doar mănânc !

Locuind în apartament  bucătăria este camera în care se pregăteşte mâncarea familiei , dar şi camera în care aceasta este consumată ! Eu intru de multe ori pe zi în bucătărie, iar această campanie blogalinitiative mă îndeamnă să vă spun că eu în bucătărie doar mănânc ( uneori mai debarasez masa )!
Campania presupune să iau o reţetă de pe site-ul http://www.beko-innovachef.ro/ să gătesc şi să mă laud cu rezultatele muncii prin fotografii ! Eu vă spui sincer că de gătit nici ouă fierte nu ştiu să gătesc , dar mai sincer sunt când vă spun că acest site conţine un număr de 82 de reţete din diferite produse şi arată foarte frumos rezultatul final .
Iată cateva exemple :

fazan vanatoresc !
pastrav la cuptor
pulpa de porc umpluta

Sa nu stric frumusete de articol nu voi posta fotografii cu mine mancând 😀 , dar va invit pe acest site sa vedeti arta culinara cu produse profesioniste !

Cu acest articol m-am alaturat campaniei Blogchef.ro – Gatim ce poftesti!, in care Andreea Patrascu, Cetin Ametcea, Sebastian Bargau si Radu Bazavan se lupta pentru titlul de „Blogchef”, powered by BEKO

Lasă un comentariu