Plită cu inducţie de la BEKO !

Această campanie blogalinitiative  se adresează bloggerilor care au o oarecare îndemânare în ceea ce solicită activitatea de preparare a mâncărurilor şi îi îndeamnă pe  bloggeri să prepare o retetă si să vorbească despre ea de unde a furat-o şi cum i-a ieşit ! Eu aş fi ales o reţetă de pe site-ul beko-innovachef mai ales că se acordă un premiu numai bun pentru o persoană care are obiceiul să gătească : o plită cu inducţie beko , dar ştiu că nu am înclinaţie şi vă ofer doar fotografiile luate de pe beko-innovachef.ro :

Nu o să mai încerc să pregătesc vreun fel de mâncare, nu am de gând să ridic pretenţii la acea plită, dar vă rog să mă ajutaţi să curăţ aragazul:D !

Urez succes celor ce sunt mari meşteri bucătari şi le doresc să-şi îndeplinească visurile în bucătărie 😀 ! Rămân să votez articolul care-mi va provoca foame atunci când îl voi citi şi tot aşa până fac top 5 😀 !

Cu acest articol m-am alaturat campaniei Blogchef.ro – Gatim ce poftesti!, in care Andreea Patrascu, Cetin Ametcea, Sebastian Bargau si Radu Bazavan se lupta pentru titlul de „Blogchef”, powered by BEKO

4 comentarii la &8222;Plită cu inducţie de la BEKO !&8221;

  1. as fi participat si eu la campania asta dar tot ce e dincolo de tastatura ma depaseste 😛 nu prea ma bag de felul meu in bucatarie daramite sa fac un produs pentru concurs, totusi s-ar pute sa „împrumut” de la tine metoda cu poza, mai mult pentru cele zece puncte si pentru placerea de a fi si eu implicat si de a vota la concurs 🙂

    Apreciază

    1. UMOGRAF : bine ca nu te-ai băgat ca nu voteaza bloggerii si nu aveai parte de placerea votarii 😀
      Am văzut însă ca participi la BIZCAF.RO acolo se voteaza , iar eu am un favorit pe omulvaly care are 3 articole, dar ultimul imi place si ca idee de abordare ( a facut un concurs ) si ca text !
      STimă si multumesc pentru vizita !

      Apreciază

  2. am vazut acum ca au dat pachete promotionale cu cana, manusa si sort la 25 de bloggeri, mi se pare ca in brief nu era pomenit asa ceva…coincidenta face ca eu am mai participat in trecut la o campanie Beko asa ca am sort cana si manusa de la ei…

    sa stii ca l-am votat si eu pe omulvaly la campania Bizcaf, as fi vrut sa votez mai mult de 5 persoane…au fost foarte multe care mi-au placut.

    Apreciază

    1. o chestie faina ca au dat ! Daca stiam , abordam mai profesionist campania 😀 ! ma bucur ca ai deja sort cana si manusa , dar nu era rau sa-ti mai dea si de reyerva ! Apropo link-ul pus la bizcaf pt articolul tau nu functioneaza ! stima si succes , ai oricum un vot !

      Apreciază

Lasă un comentariu